# Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację.
Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania firmy PPHU JARTECH - Krotoszyn
# Jak wymienić lub zwrócić produkt?
1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
2. Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (pobierz formularz w PDF).
3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i fakturą i odeślij na adres: PPHU JARTECH, ul. Poziomkowa 14, 63-700 Krotoszyn
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 30 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
# W jaki sposób zajmujecie się reklamacjami?
– Uważamy że klient ma zawsze rację.
– Nawet jeśli jakimś cudem klient nie ma racji, to uważamy, że patrz punkt pierwszy!
– Wadliwy produkt lub błędnie wykonana usługa podlegają zawsze reklamacji.
– Aby móc reklamować produkt lub usługę należy napisać do nas mail na adres: jartech(@)jartech.pl.
– W mailu należy dokładnie wyjaśnić na czym polega problem, pamiętając, że patrz punkt pierwszy!
– Do maila również można załączyć zdjęcia wadliwego produktu, żebyśmy mogli naprawić nasze błędy i poużalać się chwilę nad sobą.
– W przeciągu 4 dni od zgłoszenia staramy się rozpatrywać reklamacje na korzyść klienta.
# Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy).
Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty. Podmiot odpowiedzialny za reklamacje: PPHU JARTECH, ul. Poziomkowa 14, 63-700 Krotoszyn, NIP: 6211026034, Regon: 250602076, jartech(@)jartech.pl